Transport

Others

MY-SG buses

Korea intercity buses

Single trip

From
To
Departure date
Return date
Seat type

Fast & hassle-free booking

Compare prices & schedules at a glance with various routes covered

Convenient payment

You can choose from various payment methods and more than 30 currencies

Skip the line at terminals

Save your time waiting in the queue at ticket counters and board the bus with QR codes!

You might also like...

AREX Incheon Airport Express Train

4.8
(61836 reviews)
RM 37.55
RM 29.69
Available today

KORAIL PASS - KTX Train Ticket

4.8
(8290 reviews)
RM 412.89
RM 412.00
Available Tomorrow

Everland 1 Day Pass

4.8
(20212 reviews)
RM 232.05
RM 114.99
Available Tomorrow

Lotte World Ticket in Seoul

4.6
(25541 reviews)
RM 211.55
RM 120.89
Available today

Reviews

4.7/5

Fantastic

353 reviews

5/5

Fantastic
Seoul Express Bus Terminal - Sokcho Express Bus Terminal ·
Very convenient and easy to board using the QR codes! We took the subway to Express Bus terminal and followed the signboards to the berth. There are little shops to eat and comfortable seats to lounge on while waiting. The bus is very comfortable. We learnt and are very impressed that the buses are very punctual. The bus Captain allowed us to put our luggage and board about 10minutes before and departure exactly on time. There are seat belts, leg rest and phone charging USB port. There is one rest stop about 2 hours later. Only thing to note is that the whole journey took longer than 2h20min, it was about 3h, so plan for that in mind. Overall, highly recommend this more economical and easy on luggage option to get to Sokcho as there is no direct train to Sokcho. The other option is to take KTX to Gangneung then change to Express bus or taxi. There is a tourist information centre right outside the Express Bus Terminal where you can take Sokcho Foreign Taxi service. 20,000won for 3 hours. The staff at the counter speaks fluent English and can help to plan the itinerary.

5/5

Fantastic
Yeoju Premium Outlet Bus Terminal - Seoul Express Bus Terminal ·
Voucher is very easy to use. After purchasing, you just scan the QR code generated when entering the bus. The bus ride itself was comfortable and very convenient. Please note that the bus leaves on time.

5/5

Fantastic
Seoul Express Bus Terminal - Busan Bus Terminal(Round trip) ·
The one day trip was a great experience. Rosey is an amazing host with a welcoming personality and a high level of history knowledge. She definitely transferred us in a different era of Korea! Highly recommended!!

5/5

Fantastic
Busan Bus Terminal - Seoul Express Bus Terminal(Round trip) ·
once your in the right bus terminal, go find your gate and departure time. Scan the qr code by the driver seat and sit on your selected seat. travel time can take longer than 4 hours depending on traffic and weather.

5/5

Fantastic
Seoul Express Bus Terminal - Busan Bus Terminal(Round trip) ·
seemless redemption. you cab go to the bus terminal and locate your gate. scan the qr at the scanner by the driver seat and sit on your designated seat. depending on traffic, journey takes about 4-5 hours.

5/5

Fantastic
原州高速ターミナル - ソウル高速ターミナル ·
museumSANの帰りに KTXがすごく混んでいて、こちらで 高速バスを購入させていただきました。 慌てて購入できるかを探していましたら 簡単にできました。 ネットでしかも日本語で購入でき、 バスに乗る時にはQRコードのみで乗車でき とても便利でした。 日本語で購入できるのは本当にありがたかったです。 これで、どこでも高速バスで行けることが分かり、韓国旅行が広がりました! また使わせていただきます。 ありがとうございました(^^)
Translate review to English

5/5

Fantastic
สถานีรถบัสปูซาน - สถานีขนส่งจอนจูเอ็กซ์เพรส ·
สะดวกมากกกก เอา QR ที่ได้มาไปที่รถบัสได้เลย จนท จะเอา QR ที่ได้สแกนที่เครื่องในรถให้ เราก็ขึ้นรถได้เลย เรานั่งแบบพรีเมี่ยม จากปูซาน - จอนจู เบาะกว้างปรับสบายมาก หลับยาวๆ 3 ชม ในรถมี wireless charging และมีช่องเสียบชาร์จแบบ usb มีม่านกั้นแบบ private สุดๆ รถจะจองพัก 15 นาทีที่จุดพักรถ 🚌🫰🏻
Translate review to English

5/5

Fantastic
Seoul Express Bus Terminal - Busan Bus Terminal(Round trip) ·
On point with time! The travel is safe and convient to Busan. Also, the stop over was quite nice and relazing too

5/5

Fantastic
Seoul Express Bus Terminal - Gangneung Express Bus Terminal(Round trip) ·
everything was amazing, thank for that service because their official site require Korean number and credit card

5/5

Fantastic
Busan Bus Terminal - Seoul Express Bus Terminal ·
I wasn't able to avail train ticket so I opt for this. buying and using the ticket is hassle free. the trip was smooth.

Exploring South Korea Made Easy with Intercity Bus Tickets - Book Your Korea Express Bus Tickets Now!

Adakah anda mengimpikan perjalanan yang tidak dapat dilupakan melalui landskap Korea Selatan yang menakjubkan? Jangan risau, platform tempahan kami menyediakan perjalanan bas ekspres antara bandar di Korea Selatan. Sama ada anda merancang perjalanan dari Seoul ke Jeonju, Pohang, Donghae atau mana-mana destinasi lain, kami mempunyai pengangkutan yang sempurna untuk anda. Dengan hanya beberapa klik, anda boleh menjamin tempat duduk di bas ekspres yang selesa dan memulakan pengembaraan yang mudah di seluruh negara.

Kemudahan Menempah Tiket Bas Ekpres Korea di Klook

Selalu berdiri dalam barisan panjang atau berurusan dengan sistem tiket yang mengelirukan sampai berjam-jam hilang? Platform dalam talian mesra pengguna kami menawarkan pengalaman tempahan yang mudah. Hanya layari aplikasi atau laman web kami, pilih tarikh bertolak, bandar atau stesen anda.Teruskan pembayaran dan anda akan menerima e-tiket dalam kod QR dalam beberapa saat untuk perjalanan yang lancar di stesen!

Harga Berpatutan dan Pelbagai Kelas Bas

Klook menyediakan tiket untuk semua kelas bas - Economy, Premium dan Excellent. Kami tahu bahawa bajet ialah faktor penting bagi pelancong yang mendapat tiket bas, terutamanya kerana ia adalah pilihan yang lebih murah daripada kereta api. Itulah sebabnya kami menawarkan tiket dengan harga yang berpatutan tanpa menjejaskan keselesaan. Anda boleh memilih pelbagai pilihan tempat duduk yang sesuai dengan keperluan anda. Sama ada anda lebih suka tempat duduk berbaring yang luas untuk ruang kaki tambahan atau kerusi tepi tingkap yang selesa dengan pemandangan yang indah, kami sediakan semuanya untuk anda. Untuk semua jenis penumpang, manfaatkan harga kompetitif kami dan tempah tempat duduk pilihan anda hari ini.

Seoul Express Bus Terminal Station - Pengembaraan Bermula Di Sini

Terletak di pusat bandar Seoul dan menghubungkan kawasan utama seperti Myeongdong dan City Hall Station, Seoul Station merupakan stesen utama ke destinasi menarik di semenanjung Korea Selatan. Tiba awal dan manfaatkan kemudahan terminal sebaiknya seperti tempat menunggu yang selesa, pusat maklumat pelancong, kedai serbaneka dan kemudahan lain. Sama ada anda melancong seorang, bersama rakan atau keluarga, kakitangan kami akan memastikan perjalanan yang lancar dan menyeronokkan.

Rasai Pengalaman di Bandar-bandar Sekitar dari Seoul Station

Jika anda memulakan perjalanan dari pusat bandar Seoul, bersedialah untuk pelbagai pengalaman yang menyeronokkan. Dari jalan-jalan yang sibuk di bandar ke kawasan luar bandar Korea yang tenang, Korea pastinya sesuatu untuk semua orang.

Adakah anda tertarik dengan sejarah dan budaya? Tempah tiket anda untuk perjalanan dari Seoul Station ke Jeonju dan alami sendiri warisan budaya yang kaya di bandar menawan ini. Rasai makanan tradisional, lawati istana purba dan bersiar-siar di kampung Hanok yang indah.

Bagi mereka yang mencari percutian di tepi pantai, singgahlah di Pohang. Naik bas ekspres kami dari Seoul ke Pohang dan berehat di pantai yang indah. Rasakan angin laut yang lembut dan nikmati makanan laut yang segar. Jika anda peminat alam semula jadi, Donghae adalah destinasi yang sempurna untuk anda. Dengan perkhidmatan laluan bas ekspres kami dari Seoul ke Donghae, anda boleh meneroka landskap taman pantai yang menakjubkan, mendaki pergunungan yang subur dan merasai udara yang segar.

Terokai Daegu dan Busan dengan Bas Ekspres

Sekiranya anda di Daegu, sudah tiba masanya untuk memulakan pengembaraan yang menarik. Naiki bas ekspres kami dari Dongdaegu Station ke Gyeongju dan temui keajaiban Tapak Warisan Dunia UNESCO ini. Terpesona dengan kuil-kuil yang unik, tapak pengebumian yang menakjubkan dan makam diraja yang kaya dengan sejarah Korea. Sebagai alternatif, jika anda lebih suka berada di Daegu, naiki bas ke Daegu dari pelbagai lokasi serta terokai pasar meriah di bandar ini, rasai kesibukan malam dan merasai makanan jalanan yang lazat.

Bagi pelancong yang memulakan perjalanan dari Busan, perkhidmatan pengangkutan akan memenuhi keperluan anda. Naiki bas ekspres kami dari Busan ke Gyeongju dan nikmati khazanah sejarah bandar ini. Temui istana dan kuil purba sambil bersiar-siar di jalan-jalan yang menarik. Sekiranya anda mencari pengalaman yang lebih dinamik, naiki bas ke Daegu dan selami suasana metropolis yang sibuk ini. Terokai kawasan membeli-belah moden, lawati muzium yang menarik atau nikmati masakan tempatan yang enak.

Perjalanan ke dan dari Lapangan Terbang Antarabangsa Incheon

Kami faham bahawa ramai pelancong akan tiba di Lapangan Terbang Incheon, Korea Selatan. Tempah kereta api Lapangan Terbang Incheon (AREX) dan bas limosin Lapangan Terbang ICN di Klook! Sekiranya anda memerlukan bas lapangan terbang ke bandar-bandar lain, anda boleh mencari di halaman tempahan bas ekspres Korea dan membuat tempahan untuk laluan pilihan anda.

Tempah Tiket Bas Korea Anda Hari Ini!

Jangan lepaskan peluang untuk meneroka destinasi yang luar biasa di Korea. Tempah tiket bas ekspres anda hari ini untuk pengembaraan yang tidak dapat dilupakan di seluruh negara. Nikmati keselesaan, penjimatan masa dan saksikan keindahan Korea yang mempesonakan dengan bas dan kereta api kami. Kami menawarkan tambang yang berpatutan dan pelbagai pilihan tempat duduk untuk menjadikan perjalanan anda lebih menyelesakan dan menyeronokkan. Rancang perjalanan anda sekarang dan alami keajaiban Korea dengan mudah!

FAQs

What is the difference between a regular bus and a Late-Night bus?

How much in advance can I buy the bus tickets?

How can I cancel or refund my bus ticket?

What is the cancellation policy?

How long does it take to get a refund?